Online informatiesessie over Creative Europe MEDIA oproepen 2022
Online informatiesessie over Creative Europe MEDIA oproepen 2022
Creative Europe Desk NL en Creative Europe Desk Vlaanderen organiseren gezamenlijk een online informatiesessie over de gepubliceerde Creative Europe MEDIA oproepen op 16 februari 2022, van 15.00 tot 16.00 (CET), met een mogelijke uitloop van een half uur.
In het webinar gaan we in op de hoofdlijnen van de gepubliceerde oproepen en de belangrijkste wijzigingen. De volgende oproepen zullen we behandelen:
• TV & Online content – Deadline: 5 april
• Networks of European Festivals – Deadline: 7 april 2022
• Innovative Tools & Business Models - Deadline: 7 april 2022
• MEDIA 360° - Deadline: 12 april 2022
• Video games & immersive content development: 12 april 2022
• European slate development: 27 april 2022
De sessie vindt plaats via Airmeet. De link om toegang te krijgen wordt voor aanvang van de sessie naar de geregistreerde deelnemers gestuurd.
De infosessie is in het Nederlands. Organisaties die informatie in het Engels willenkunne, n met ons contact opnemen voor een aparte afspraak.
Inschrijven voor de infosessie kan tot 15 februari 17.00 (CET).
Overige infosessies
Daarnaast organiseren we nog twee aparte informatiesessies :
- 24 februari (15:00): De regelingen van Creative Europe & Horizon Europe die raakvlakken hebben. Vanuit Creative Europe zijn dit Innovative Tools & Business models en de cross-sectorale call: Innovation Lab. Dit organiseren we samen met het Nationaal Contactpunt van Horizon Europe in NL. Meld je HIER aan.
- 2 maart (13:30): Videogames & Immersive content. Dit organiseren we samen met de NAPA, DGD en DGA. Meld je HIER aan.
Privacy Policy: Creative Europe Desk NL doet er alles aan om de privacy van de deelnemers en gebruikers van de diensten te beschermen. Wij delen uw gegevens niet met derden. Bij deelname aan een van de door ons (mede) georganiseerde informatiesessies, delen wij uw gegevens alleen met de medeorganisatoren. Na het evenement verwijderen wij uw gegevens.